8 sep. 2008

Skrivarkurs

Är antagen på en distanskurs på Växjö universitet som kallas kreativt skrivande. Tyckte jag behövde en utmaning kommande året och har därför hoppat på denna kursen. Att skriva icke-fakta texter är inget jag ägnat mig mycket åt och jag har redan upptäckt att den komma att bli tufft, men jag får väl göra mitt bästa..... Många av de andra på kursen verkar så proffsiga och då känner jag mig så fort underlägsen men då det är en utamning så skall jag göra allt för att bli bättre och utveckla min förmåga att skapa olika sorters texter. Det är en distanskurs så det mesta jobbet kommer jag att göra hemma och publicera på en "plattform" som jag delar med de andra kursdeltagarna.

Håll tummarna för mig att jag kommer att klara av kursen!!!!!!!!!!

4 kommentarer:

Sara och Miki sa...

Vad roligt! En sån kurs skulle jag också vilja gå! Du får dela med dig av dina alster här på bloggen sen :)

Susanne Lindström sa...

Jättespännande! Det är klart att det kommer att gå bra! Det gäller att du inte jämför dig med andra (om de inte är sämre :-)). Lycka till och håll oss gärna uppdaterade!

Mona Lindström sa...

Det är väl klart att du klarar av den kursen. Har svårt att tro att du någonsin skulle göra något med vänstern(om du inte är vänsterhänt). Lycka till!!

Jenny,Nokia och Leo sa...

Oj! Vad spännande!!!! Håller med övriga, det kommer säkert att gå bra och glöm inte att dela med dig av dina nya erfarenheter i bloggen :D