9 mars 2008

Nu håller de på att flytta

5 av de åtta har flyttat under helgen och det är alltid lika trevligt när nöjda valpköpare hör av sig och prisar sin nya kompis! Kullen är döpt efter finska varumärken och hanarna heter: Stockmans, Fazer, Nokia och Karhu. Tikarna: Iittala, Marimekko, Tiimari och Arabia. Snälla valpköpare gav mig presenter igår som har med varumärken att göra och jag fick en Marimekko-skål, en Iittala-mugg och Fazer-choklad!!!! Frågan är nu bara vad blivande ägare till Nokia skall göra?? En N95 vore ju inte tokigt...... Nej, nu skall jag inte skrämma upp Jenny som skall ha Nokia......

4 kommentarer:

Sagoruna sa...

Skräm på!

Jenny,Nokia och Leo sa...

Jag ska nog komma på nåt jag med...

Anonym sa...

Nokia gör ju gummistövlar oxå ;P

Anonym sa...

Åh jag som hette Karhu i flicknamn känner ju lite varmt för lillkillen Karhu. Dock har jag ju redan då whippar så jag får kika på honom på bild bara - men förstå att bara namnet gör honom lite extra fin i mina ögon! *ler*

// Eira född Karhu