12 feb. 2008

You Tube

Ni har väl alla varit inne på You Tube och sett hur mycket det finns att uppleva!! Jag tycker att det bästa är att leta upp musik jag lyssnat på längre tillbaks men till stor del inte tar del av längre av den anledningen att den är i formatet LP och jag har ingen skivspelare (tydligen finns det nu skivseplare med USB-port så att går att överföra LP till datorn!!) kvar längre. Undrar vad jag gjorde med den sista skivspelaren jag hade?? Just nu håller jag på att samla ner musik jag gillar på datorn i videoformat via You Tube med hjälp av RealPlayer och lägger upp spellistor med de olika grupperna eller artisterna. Ulrika B "I Know you're lurking out there" så ta och sök upp In the Dutch Mountain med The Nits (och även annat de gjort) och återkom med vad du tycker!!

Ch Play A While Nits Plaudite är döpt efter just denna holländska grupp som för få människor i Sverige inte upplevt än!!

Inga kommentarer: