12 nov. 2008

Is it the autumn? - Är det hösten?

Is it the autumn and the darkness or something else? Last week I was so extremely tired and had no energy for anything but work. When I cam home from work I had to sleep for an hour and that hardly ever happens…. Even though I slept for an hour in the afternoon I still could go to bed the same time as I always go to bed. This week I have so much more energy??? I even have the “inspiration” to write a little in the blog!! A couple of years ago I invested in a lamp used for night orienteering and this lamp is very helpful during the dark period of the year. I live out on the countryside a long way from any street lamps.

Är det hösten och att det är mörkt eller något annat? Förra veckan var jag så väldigt trött hela tiden och hade inte energi för att göra något annat än att jobba. När jag kom hem från jobbet så sov jag en timme och det gör jag aldrig annars…… Trots att jag sov en timme kunde jag ändå gå och lägga vid tid jag alltid brukar lägga mig under veckorna när jag jobbar. Så här långt denna vecka har jag så mycket mer energi!! Jag har till och med lite ”inspiration” för att skriva lite i bloggen! Nu det är mörkt så har jag sedan några år skaffat ett mycket bra hjälpmedel när jag skall ut med hundarna, en orienteringslampa. Jag bor ju ganska långt ut på landet en bra bit från gatlyktor !!

Inga kommentarer: