26 juli 2008

Fest!!!!!!!!!!!

Det dukade bordet
Oj så mycket kött av olika sort det bjöds på! (och vegetariskt till Jens!!)
Kusin Mathias ordnade musiktävling och här syns en del av våra svar!!

Världens bästa morsa - Aino!!

Kusin Richard som höll i festem med fru Yvonne och som naturligtvis var grillmäster!


Trevligt att träffa Christian igen då det var länge sedan!


Kusin Mathias med flickvännen Diane



Lillasyster Linda var på glatt humör!!

Igår kväll i det fantastiska vädret ornade min kusin Richard med fru Yvonne en trevlig fest hemma hos dem i deras häftiga hus utnaför Lidköping!! Ett flertal gamla kompisar och kusiner var på plats och det bjöds på underbar mat och Mathias ordnade som traditionen bjuder, på musiktävling. Jens, lillasyster Linda och jag "korossade" allt motstånd och vann tävlingen som hade två olika moment.

Tidigare på dagen satte jag mig på min cykel och for runt mellan småbyar i Skaraborg i några timmar för att sen anlända hos morsan och farsan där jag kunde duscha och fixa mig och jag fick lite "kvalitetstid" med min mamma Aino. Det var motvind stora delar men jag fick se på det som bättre träning.....

3 kommentarer:

Susanne Lindström sa...

Det var inte illa att krossa motståndarna. Om jag varit med så hade du åkt på stryk, så det så (eller inte)! :D

Anonym sa...

Hej Storebror!
Det var en trevlig fest! Johan och jag var hemma vid halv tre tiden då vi fick en härlig cykeltur hem. Vattenspridarna var på vid kyrkogården så det höll på att även bli ett nattligt bad!
Nu ska jag och katten Nisse mysa lite i soffan innan turen går in till stan igen. Mamma-veckan börjar om en liten stund. Ska med Elsa till sjukhuset 2 dgr denna veckan. Hon ska sövas på onsdag och kollas för ev. hjärntumör.
Puss puss broder Henrik

Anonym sa...

Ja det var en tjolajbans fest...dock tyckte jag att tipspromenaden var lite trist...Diane säger att jag tycker så bara för jag inte vann, men det tror väl ändå ingen på??