6 juli 2008

Världsutställningen - The World Show

Så är världsutställningen över för min del. Det var en hektisk dag som började urtidigt och slutade sent. Jag var på mässan bara över dagen och det är ju en bit att köra dit och hem, men som tur var behövde jag inte köra bilen hem!!

Det var spännande med så många nationaliteter i whippetringarna. Omväxlande också med whippets som jag inte sett förut eller varit nyfiken på att se "live" och inte bara på bild!

För egen del är jag supernöjd med min underbara Junis (Play A While Late Red Autumnhop Ale)framgång då hon vann dagens största klass, öppna tikar med över 40 anmälningar.

Nu är det bara att packa om för att åka till Krägga på måndag! Förhoppningsvis kommer jag hinna prata med lite fler personer än igår.

Förhoppningsvis kan jag sätta in lite bilder från alla happenings snart!

Now the World Show is over for me. It was a hectic day that started extremely early and ended very late! I went to Stockholm just over the day and it involved long driving in both directions but luckily I did not have to drive the car home!

It was very exiting that so many nationalities participated in the two whippet rings. It made a change to see whippets I have not seen before and wanting to see “live” and not just in photos.

I am really, really pleased for my own results. My wonderful “Juni” (Play A While Late Red Autumnhop Ale) won the biggest class of the day, open bitches with over 40 entries!

Today I have to start repacking and tomorrow I will drive up to Krägga for the congress and The Whippet Club show.

Hopefully I will be able to publish some photos from all the happenings soon!

3 kommentarer:

Sara och Miki sa...

Grattis till mamma Juni! Vad roligt. Vi ses i Krägga nästa helg :)

Sagoruna sa...

Grattis!!! Duktiga vackra Juni!

Anonym sa...

Hello Henrik!
I love your blog, and photos from our time in Sweden at the World Congress, and National.
Your dogs are SO lovely, I have you on my short list of "The Greatest Whippet Breeders of All Time".
Best of luck with Nokia, GORGEOUS.
What about your little one who I gave a CC to in Finland? Who will you breed her to?