21 juni 2008

Utmanad!

Susanne har "utmanat" mig!

1. Vad gjorde du för tio år sedan? Jag hade ganska nyligen börjat jobbat som lärare och flyttat tillbaks till Lidköping från Uppsala, där jag bott i flera års tid. Som nu födde jag upp lite hundar som jag även ställde ut.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? Klippa gräs, (det har regnat lite nu så att det börjat växa igen) gå med hundarna, tvätta, ringa morsan gå på restaurang och sova länge!!

3. Godis jag gillar: Bättre att fråga vad jag inte gillar..... Allt utom riktigt mörk cholklad eller godis med kaffe i, annars äter jag gärna och mycket godis!!

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär? Allt jag inte kan göra idag samt sluta jobba.....

5. Städer/orter som jag bott i? Lidköping, Uppsala, Vara och Canterbury i England.

Inga kommentarer: