5 juni 2008

Överraskande pris - Surprising price!!

Ni får ursäkta bakgrunden, men det var svårt att få fram gravyren.....

På utställningen i Finland förra helgen när Juni vann BIS presenterades en fin vas som BIS-pris och döm om min förvåning och stora glädje när min älskade Kim, Ch Play A While at Peperone (1987-2000) är ingraverad på vasen!!!!! Detta är nog det pris jag uppskattat mest av alla de år jag ställt ut hund och det får en speciell placering i vårt hem!! När jag sett BIS-priset skyndade jag mig att ta bort papperet från vinglasen vi också vunnit och jo visst, även på dem är Kims huvud ingraverat!!! Tänk så fint vi kan duka längre fram!





At the show last weekend a glass vase was presented as a BIS-price when Juni won BIS. To my surprise the engraving on the vas is my beloved Kim, Ch Play A While at Peperone (1987-2000). This price is the most treasured I have ever received and this vase will be placed in a special place in the house!! Immediately after seeing the BIS-price I hurried to look at wine glasses that we also won, and yes Kim’s head is also engraved in the wine glasses!!! This means that we can set an extra nice dinner table in the future!










3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, vad fin!!
"Kim" är för mig den ultimata whippeten. Jag har alltid beundrat hans vackra och starka utstrålning!
Förstår att du blev extra glad för priserna.
GRATTIS!

Hälsn. Margareta & Milla (Play A While Goldings Summerhop Ale)

Susanne Lindström sa...

Fantastiskt roligt! Var rädd om grejerna! Ja, jag skulle givetvis vilja dricka vin ur så fina glas (och inte ha sönder dem)! ;-) Vet du något om hur/varför de valde Kim till gravyren? Du visste ingenting innan?

Susanne Lindström sa...

Ett bloggtips: http://blossing.blogspot.com/