2 jan. 2009

Startpunkten - Starting point

Så har jag ställt mig på vågen för första gången på länge och har nu en utgångsvikt och det är några kilo ner till under 88..... I dagsläget väger jag enligt min våg 100.4 kg så jag har passerat 100 gränsen..... Nu är det bara att ta sig i kragen och gå ner ca 12.5 kg!!!

Today I stepped up on the scale for the first time in my weight challenge. I have actually passed 100 kilos and my current weight is 100.4 kilos and that means I have about 12.5 kilos to lose to make it all the way…

2 kommentarer:

Patience-please sa...

You are so brave! I bet the weight will come off faster than you expect. This public diet is a great idea. Good luck!

Whippeten Nota sa...

Hej Henrik!
Kommer följa dig och hålla tummarna att det går vägen! Själv har jag ett mål på att gå ner 15! kgs extra vikt... Men det ska gå!