12 jan. 2009

valpar - Litter of puppies

Yesterday I went to Michaela Olsson and her kennel Nota’s Crew in the western part of Sweden. This is Michaela’s first litter and hearing her enthusiasm for the litter I could think back and perceive my own enthusiasm of my own first litter. The litter is by Play A While Whitstable Bay Ale and since my own Memma hopefully is in whelp to him also it was extra interesting for me to see the litter!! Happily enough my two favourites are the same as Michaela likes!!

Blogg med valparna

Igår for jag ner till Uddevalla och tittade på Michaela Olssons första valpkull på kennel Nota’s Crew. Det var trevligt att möta Michaelas entusiasm inför denna första kullen och jag kunde förnimma min egen entusiasm inför samma sak ett antal år tillbaks!! Då kullen är efter Play A While Whitstable Bay Ale var det extra intressant då min egen Memma förhoppningsvis är dräktig med honom!! Trevligt var att Michaela och jag hade samma två favoriter!!

Blog with updates about the litter

Inga kommentarer: