31 jan. 2009

Memma


Memmas mage växer och på måndag är det 6 veckor gången räknat från första parningen. Kollade igenom datorn efter gamla bilder och hittade en på Memma där hon förmodligen är runt 7 veckor gammal. När jag har en kull tycker jag det är intressant och titta på bilder av tiken själv som liten och även hennes syskon för att jämföra med den aktuella kullen.


Memma is filling out more and more and on Monday it is 6 weeks from the first mating. I went through my computer today looking for old photos and found one of Memma when she is probably around 7 weeks old. When I have a litter I find it interseting to compare with photos of the dam, and also her siblings when they were at the same age as the current litter.

2 kommentarer:

Whippeten Nota sa...

Det är väldigt lärorikt att få se kort "från valp till vuxen" å allra helst när hunden som vuxen ser så bra ut som Memma gör =) Å sen tycker jag du är jätteduktig med din vikt nedgång, den går så hur bra som helst!

Anonym sa...

Hej hej,
Jag håller helt med om att det är kul och intressant att kolla in valpfoton...
Jag har ju en del VHS-videos på numera uråldriga hundar som de flesta nu levande whippetörer inte sett live.